Úvod » Skupinové cvičení

Skupinové cvičení

Zdravotní (rehabilitační) cvičení

  • cvičení bez nebo s různými rehabilitačními pomůckami (gumy, overbally, BOSU, velké míče, flexi bar...) - přizpůsobené přání a stavu klientů ve skupině. Zaměřené jak na zvýšení kondice, tak na prevenci poruch pohybového aparátu

Power Jóga

  •   představuje jeden z moderních cvičebních stylů budocnosti. Jde v podstatě o takové cvičení, které využívá prvků     klasické jógy, ale je obohacena o prvky moderní a malinko  oproštěna od klasické ortodoxní filozofie jógy

Cvičení na velkých míčích

  • cvičení  zaměřující se na zlepšení koordinace, kondice, nácvik správných pohybových stereotypů, posílení hlubokého stabilizačního systému páteře a kloubů, celkové zvýšení svalové síly.  Vhodné pro klienty s bolestmi pohybového aparátu a jako prevence těchto potíží. Doporučujeme klientům se sedavým zaměstnáním.

Zdravotní cvičení seniorů

  • cvičení přizpůsobené pro starší věkovou katgorii, nebo pro klienty s horší  fyzickou kondicí. Cvičení je zaměřené na zvýšení a udržení kondice, udržení kloubních rozsahů, není náročné a nezatěžuje klouby. Vhodné jako prevence cévních a dechových komplikací a inkontinence.

Vadné držení těla

  • cvičení pro děti předškolního a školního věku zaměřené na korekci vadného držení těla, zpevnění svalového korzetu, aktivaci klenby nožní, správnou koordinaci a celkově uvědomění si těla

Cvičení a jóga pro těhotné

  • právem nazývaný „jiný stav“ v nejkrásnějším životním období ženy s sebou přináší mnoho změn, kdy se organismus vyrovnává s nároky vyvíjejícího se plodu. Proto je dobré udržet organismus v optimálním zdravotním stavu tzn. dobré fyzické i psychické kondici, a tím vytvořit předpoklady pro zdárný vývoj plodu. Cvičení je vhodné už od začátku těhotenství a vhodně připravuje tělo na to, aby porod měl co nejlepší průběh pro maminku i miminko. Nastávající maminky by měly mít v těhotenském průkazu potvrzení, že mohou cvičit..

BOSU rehab

  • cvičení s pomůckou BOSU zaměřující se na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře a kloubů, posílení všech svalových skupin, posílení pánevního dna, zlepšení pohybových stereotypů.  Vhodné pro klienty s bolestmi zad a kloubů, při inkontinenci, pro ženy po porodu a jako prevence bolestí pohybového aparátu. Doporučujeme klientům se sedavým zaměstnáním. Cvičí se bez bot.

 BOSU cardio

  •  dynamické cvičení zaměřené na získání kondice a posílení celého těla. Jednoduché cardio choreografie s BOSU – zdravější náhrada aerobiku

Bosu posil. (tvarování těla)

  • cvičení zaměřené na posilování problémových partií a posilování celého těla. Po jednoduchém aerobním zahřátí následuje posilování, na závěr protažení a uklidnění

 

Funkční kruhový trénink (FKT)

  • FKT je osvědčená metoda cvičení. Svojí jednoduchostí je vhodná pro každého začínajícího, ale i pokročilého cvičence. Komlexně a účelově pomáhá zlepšovat celkovou kondici, zdatnost a výkonnost. Principem je rychlé střídání zátěžových svalových skupin na stanovištích, která jsou sestavena do okruhu podle fyziologických požadavků. Přechody mezi stanovišti jsou dynamické a plynulé. Cvičení na stanovištích probíhá s pomocí různých posilovacích pomůcek (gymnastický míč, overball, činky, gumy, flex bar, atd.), nebo bez pomůcek - cílenými cviky na potřebné svalové skupiny.  Program sestavuje trenér podle momentální kondice cvičících, jejich pohybových zdatností, věku atd. Doba trvání tréninku je 60 min.,  rozdělen je na 3 části:
  1. rozcvičení – zahřátí
  2. hlavní část = FKT – cvičení na stanoviších
  3. protažení a uklidnění

NOVINKY

ROZVRH

REZERVACE

CENÍK SLUŽEB

KONTAKTY

SLUŽBY PLUS

Doplňkový prodej

 

Kontakt

Centrum zdraví Fialka
Českobrodská 901
Praha 9, Dolní Počernice
+420 725 507 740
+420 604 265 250